Bestelling

Hoe plaats ik een bestelling?

Onze webshop is verzameld onder het kopje 'Webshop', waaronder je alle productcategorieën kunt terugvinden. Deze zijn logisch ingedeeld per diersoort. Ga op zoek naar het product / de producten die je wilt bestellen. Dit kan ook door de zoekfunctie in de webshop te gebruiken, rechts bovenaan. Deze kan je eenvoudig in je winkelmandje plaatsen door op de 'In winkelwagen'-knop te klikken. Hierbij krijg je vervolgens de keuze om verder te winkelen of om naar de winkelwagen te gaan en af te rekenen.

Na de laatste controle in je winkelwagen, kan je inloggen met je account. Heb je deze niet, dan kan je deze eenvoudig aanmaken.
Wil je geen account? Ook daarvoor kan je kiezen.

Als voorlaatste stap, natuurlijk niet te vergeten, kan je je gegevens invullen. We moeten uiteraard weten waar we je pakketje moeten afleveren. :-)
Hierna kan je eenvoudig betalen met Bancontact, iDeal of Creditcard (Mastercard of Visa).

Ziezo, jouw bestelling is afgerond en is nu in onze handen!

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Neem contact op met ons om de naam of het adres van je bestelling aan te passen. (KLIK HIER om dat te doen via ons formulier)
Als de bestelling ons magazijn al heeft verlaten, is het wijzigen van een bestelling helaas niet meer mogelijk.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Dit kan je doen door contact met ons op te nemen. (KLIK HIER om dat te doen via ons formulier)
Als de bestelling ons magazijn al heeft verlaten, is het annuleren van een bestelling helaas niet meer mogelijk.

Hoe snel wordt ik terugbetaald na annuleren?

Zodra we je annulering verwerkt hebben, betalen we je terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt hangt af van je betaalmethode.

Bancontact/iDeal: binnen de 5 werkdagen
Creditcard: het gereserveerde bedrag wordt binnen de 5 werkdagen opgeheven

Advies en hulp bij kiezen

Wij snappen dat het soms niet makkelijk is de juiste producten te kiezen voor jouw dier. Daar helpen wij jou uiteraard graag mee!
Bel naar 016/63.50.55, mail naar gejo@dszgejo.be of KLIK HIER om eenvoudig een bericht te sturen naar ons via het formulier)

Is mijn product op voorraad?

Alle producten die aangeboden worden in de webshop, zijn op voorraad. Je zult nooit een artikel kunnen bestellen wat we niet in voorraad hebben. Ook kan je niet meer producten bestellen dan dat we in onze actuele voorraad hebben. Dit voorkomt onaangename verrassingen. ;-)

Contact

Je kan zeer eenvoudig contact met ons opnemen op verschillende kanalen:

- Kom even langs in de winkel: Gouden Kruispunt 28, 3390 Tielt-Winge --> Google Maps
- Per e-mail naar gejo@dszgejo.be
- Telefonisch naar 016/63.50.55
- Via ons contactformulier --> KLIK HIER
- Via onze Facebook-pagina --> KLIK HIER