Retourneren & ruilen

Hoe meld ik mijn online retour aan?

Dat kan je doen via deze pagina: klik hier.

Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

Je verpakte product kun je verzenden in de door ons verzonden doos of andere stevige doos die je goed afsluit.
Is je product ingepakt? Dan kan je je retour online aanmelden. Dat doe je door middel van de stap hierboven. Als je je aanvraag hebt ingediend, is het wachten op het antwoord dat je van ons terugkrijgt.

Hoe kan ik mijn product in de winkel retourneren? (= gratis!)

Ga met je online bestelde product naar onze winkel. Je hoeft je retour niet op voorhand online aan te melden, en je hoeft dus ook niets uit te printen.
Je geld wordt terug gestort op je rekening.

Wil je liever je product omruilen? Reserveer het nieuwe product dan alvast door het te bestellen en 'ophalen in de winkel' te selecteren tijdens het bestelproces.

Komen jullie ook producten ophalen?

Het is helaas niet mogelijk om producten op te halen. Wel kan u zelf het product naar onze winkel brengen, zie punt hierboven. Of u kiest om het product te retourneren via de post.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je moet je retour binnen de 30 dagen na ontvangst aanmelden via het online formulier. Cadeaubonnen mogen niet geretourneerd worden.
Retourkosten zijn voor de klant.

Hoe snel word ik terugbetaald na het retourneren?

Zodra we je retourzending ontvangen hebben, zullen we deze zo snel mogelijk verwerken. Eens we je retour verwerkt hebben, zullen we je terugbetalen en/of ruilen zoals gevraagd in de online retouraangifte.
Terugbetalingen kunnen maximaal 2 weken in beslag nemen.