Betaling

Hoe kan ik betalen?

Online kan je betalen met Bancontact, creditcard (Visa en Mastercard) en iDeal.
Als je langskomt in de winkel kan je cash, met Bancontact en creditcard (Visa en Mastercard) betalen. Alsook kunnen cadeaubonnen in de winkel verrekend worden (en natuurlijk ook aangekocht!)

Heeft GEJO een veilige betaalomgeving?

Ja! Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken.
Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser links bovenaan.

Kan ik contant betalen?

Je kan alleen in onze winkel met cash geld betalen. Wij accepteren helaas geen contante betalingen aan de deur of bij het postkantoor.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, via creditcard (Visa of Mastercard). Dit gaat namelijk pas de volgende maand pas van je rekening. Je hebt dus een maand uitstel van betaling.

Hebben jullie cadeaubonnen?

Ja! Je kunt onze cadeaubonnen kopen in de winkel, of online. Je kunt kiezen uit verschillende bedragen.
De cadeaubonnen die je aankoopt, kunnen standaard gebruikt worden in onze winkel. Wil je deze liever gebruiken in onze webshop?
Stuur dan even een mailtje naar gejo@dszgejo.be en wij bezorgen jou een code om jouw cadeaubon in te geven tijdens het online bestelproces.

Facturen

Standaard krijg je per bestelling een factuur toegestuurd per e-mail.

Waarom klopt de betaalstatus niet?

Soms duurt het wat langer (in uitzonderlijke gevallen) voor onze website herkent dat je hebt afgerekend. Het kan tot één uur duren voordat we betalingen binnenkrijgen. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.

  • Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten. Na een uurtje nog niks ontvangen? Neem dan contact op met ons.
  • Is er geen geld van je rekening afgeschreven? Dan is de bestelling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen?

Waarom is mijn creditcardbetaling afgewezen?

We controleren creditcard- en PayPal betalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen wij helaas ook niet zien. Dit ligt aan de financiële instelling. We gaan er natuurlijk van uit dat je geen fraude pleegt, maar we moeten onze controlemethodes geheim houden.

Je bestelling is automatisch geannuleerd en zullen dan ook niks van je rekening afschrijven. Aarzel zeker niet het nogmaals opnieuw te proberen.

Waarom wordt mijn creditcardbetaling gecontroleerd?

We controleren creditcardbetalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. We vinden het belangrijk om onze klanten tegen fraudeurs te beschermen.

Wat als ik dubbel heb betaald?

Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Dit bedrijf krijg je dan zo snel mogelijk terug. Binnen 3 dagen staat het bedrag terug op je rekening beloofd. Als dat niet zo is, neem dan contact met ons op.